Advertisement

דולגופיאט - הזהב ההיסטורי של דולגופיאט: מי ייהנה מכספי הזכייה? - גלובס - אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי.

דולגופיאט - הזהב ההיסטורי של דולגופיאט: מי ייהנה מכספי הזכייה? - גלובס - אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי.. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; רגע האמת של ארטיום דולגופיאט:

כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע.

ארטיום דולגופיאט - ×"ול×'×•×¤×™× ×⃜ ל×-כות ×'מ×"×œ× ...
ארטיום דולגופיאט - ×"ול×'×•×¤×™× ×⃜ ל×-כות ×'מ×"×œ× ... from img.wcdn.co.il
ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי.

דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי.

15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי;

ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה:

שטילוב הבטיח את מקומו באולימפיאדה רביעית
שטילוב הבטיח את מקומו באולימפיאדה רביעית from img.mako.co.il
הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט.

ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: אין לי מילים לתאר את ההרגשה. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא.

בדרך לטוקיו: דולגופיאט מרשים באליפות העולם | ישראל היום
בדרך לטוקיו: דולגופיאט מרשים באליפות העולם | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

אין לי מילים לתאר את ההרגשה.

אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות.

Posting Komentar

0 Komentar